czwartek, 30 stycznia 2014

Tv series

Hej! Dzisiaj będzie bardziej serialowo ;)
Tumblr
Pamiętam czasy kiedy byłam zakochana w japońskich bajakach i serialach. Oglądałam je z taką ekscytacją!
Teraz mi jakoś przeszło... Wolę seriale młodzieżowe lub typowe dla dziewczyn.
Ostatnio moją serialową miłością jest Pretty Little Liars! Wcześniej dużo razy syszałam o tym serialu i dość długo zbierałam się by go w końcu obejrzeć. Kilka miesięcy temu postanowiłam, że się wezmę i zacznę oglądać. Przesiedziałam przed laptopem dobre 5 godzin oglądając kilka odcinków pod rząd! Serial tak bardzo mnie wciągnął, że ciągle o nim myślałam! Przez 3 miesiące obejrzałam 4 sezony i teraz czekam na nowe odcinki ;)
Pll

Wcześniejszym ulubionym serialem były Pamiętniki Carrie. Typowo dziewczęcy serial. Lubię klimat w tym serialu! 
The carries diaries

W zeszłe wakacje zaczęłam oglądać Pamiętniki Wampirów i nie mogłam odciągnąć się od ekranu. Świetny serial! Muszę wrócić do oglądania, bo teraz skupiłam się tylko na Pretty Little Liars.
All new episode tomorrow!

A Wy macie jakieś ulubione seriale?


7 komentarzy:

  1. Świetne . Pytałaś o obserwacje , ja już i czekam na rewanż :-)
    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pretty Little Liars jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te seriale są popularne, ale jakoś nie miałam okazji ich oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love Pretty Little Liars! Can't wait for the next episode!

    OdpowiedzUsuń
  5. The Carrie Diares =uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Tvd :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje ulubione seriale? Star Trek (ToS), Doctor Who, Sherlock, Broadchurch, Wallander. Wszystkie serdecznie, gorąco polecam.

    OdpowiedzUsuń